ŞOCANT! O fetiţă de 13 ani va deveni mamă

sâmbătă, 24 iulie 2010

ŞOCANT! O fetiţă de 13 ani va deveni mamă
Foto: superbebe.ro

Minora se numeşte Dorina, este din satul Hârbovăţ, raionul Anenii Noi, şi a conceput copilul cu un tânăr de 23 de ani, informează jurnal.md. Fata însărcinată este elevă în clasa a şasea şi spune că nu are de gând să abandoneze şcoala, dar planifică să prelungească studiile după naştere. „Mama deja a vorbit cu profesorii şi ei sunt de acord, iar copilul îl vom creşte cu toţii împreună. Mama a spus că o să mă susţină”, a menţionat Dorina. Fata a aflat că este gravidă abia în luna a șaptea, însă minora spune că, chiar dacă ar fi aflat mai devreme, nu ar fi întrerupt sarcina.


Prietenele minorei sunt la curent că tânărul Andrei, viitorul tătic al copilului, a ademenit-o pe Dorina acum 1 an. Minora le-a povestit acestora că într-o zi a observat cum Andrei se uită lung la ea. Ea l-a întrebat ce s-a întâmplat şi el i-a spus că o place şi a chemat-o la întâlnire la el acasă. Dorina se ducea des la Andrei, iar apoi povestea prietenelor sale ce făceau împreună. „Este într-o clasă cu mine. Mai înainte eram prietene, dar acum nu cred că mă voi apropia de ea”, ne-a spus Elena, colega Dorinei.

„Eu nu mă mai joc cu păpuşile de la vârsta de opt ani. Mama ştia că eu mă întâlnesc cu Andrei şi îmi spunea de fiecare dată să fiu atentă la ceea ce fac”, a povestit Dorina.

Părinţii Dorinei, care pe lângă ea mai au doi copii de 9 şi de cinci ani, nici nu bănuiau că fiica lor este însărcinată. Minora se plângea de dureri de spate şi, în urma unui control medical, părinţii au fost şocaţi când au aflat că fiica lor este însărcinată în luna a şaptea. „Mama are 33 de ani şi lucrează la ferma de păsări, iar tata are 30 şi nu lucrează nicăieri. Mai înainte se ducea în Rusia, dar acum stă acasă fiindcă a fost operat la stomac”, a spus Dorina. „Andrei i-a spus tatălui că mă iubeşte şi că se va căsători cu mine, dar nu acum, fiindcă eu am doar 13 ani şi nu se poate”. Dorina spune că iubitul ei vine des la ea la maternitate şi îi aduce de toate celea.

După ce a devenit cunoscut cazul Dorinei, profesorii de la şcoala din sat au adunat fetele din fiecare clasă pentru a le povesti cazul minorei gravide şi a le informa cum ar trebui să procedeze ca să nu intre şi ele în lista fetelor care au născut la o vârstă atât de fragedă.

Minora spune că nu-i este frică să nască, fiindcă Andrei este alături de ea şi o susţine. Când a aflat că este însărcinată, tânărul a lăsat baltă lucrul la Moscova, şi-a strâns bagajele şi a venit acasă. Peste o lună, va vedea lumina zilei o fetiţă pe care o vor numi Anastasia. „Numele l-am ales împreună”, a spus Dorina zâmbind.

Medicii de la Centrul Mamei şi Copilului din Chişinău, unde este internată Dorina, spun că în experiența lor nu au avut o viitoare mămică atât de tânără.

UNIMEDIA menţionează că, potrivit jurnal.md, de la începutul anului 2010, peste 30 de minore din diferite zone ale Republicii Moldova au devenit mămici.

sursa: Unimedia

0 Comments: