Messi îşi lansează propria colecţie de modă

sâmbătă, 24 iulie 2010

Messi îşi lansează propria colecţie de modă
Foto: blaugranas.com

Reprezentanţii săi în mariel oraşe vor Wayne Rooney pentru Manchester, Frank Lampard pentru Londra, Colin Farrell pentru Dublin, Jay-Z pentru New York şi David Beckham  pentru Los Angeles.


Vedeta reprezentativei Argentinei şi a echipei FC Barcelona, Lionel Messi, vrea să intre în luma modei lansându-şi propria colecţie de îmbrăcăminte, potrivit The Sun.

Lionel Messi îi va face concurenţă lui Adrin Mutu în lumea modei. Vedeta de la Barcelona vrea să intre în lumea creatorilor de îmbrăcăimnte prin atragerea în acest proiect a unor personalităţi din întreaga lume. 

Messi intenţionează să numească în fiecare oraş important din lume un ambasador al colecţiei sale, dintre vedetele din sport, cinema sau muzică.

"Lucrez la acest proiect de câteva luni. În Barcelona ambasador aş fi eu. I-am abordat pe Wayne (Rooney) pentru Manchester, Frank (Lampard) pentru Londra şi Colin (Farrell) pentru Dublin. Am discutat cu Jay-Z pentru New York şi visul meu este ca David (Beckham) să fie ambasadorul pentru Los Angeles. Deja îi am pe fotbalistul Alessandro Nesta şi pe rapperul Lupe Fiasco în Milano şi Chicago", a spus argentinianul.

Lionel Messi a precizat că i-ar plăcea să deschidă primele magazine în care să se vândă colecţia sa, vara viitoare. "Dacă vom reuşi să convingem toate vedetele cu care discutăm, am putea deveni cel mai faimos şi cel mai bun brand din lume în moda masculină", a adăugat fotbalistul.

0 Comments: