Julianne Moore, autoare de cărţi pentru copii

joi, 22 iulie 2010

Julianne Moore, autoare de cărţi pentru copii
Foto: thequeenmadre.files.wordpress.com

Seria de romane pentru copii "Freckleface Strawberry", scrisă de actriţa americană, va sta la baza unui musical ce va avea premiera pe Broadway pe 4 octombrie, potrivit femalefirst.co.uk.



"Este o poveste captivantă, amuzantă, dar şi uluitoare, ţinand cont de faptul că eu sunt actriţă. Pare ciudat ca eu să mă aflu în aceasta postură de scriitoare. Toată lumea va putea să se bucure de acest spectacol, dar trebuie să ştiti că Freckleface Strawberry are doar şapte ani. Ea e personajul principal şi am dorit să mă asigur că glumele şi umorul din piesă vor respecta acest aspect, deoarece acesta este farmecul textului", a declarat actriţa americană într-un interviu acordat publicaţiei New York Times.

în vârsta de 49 de ani, Julianne are doi copii - Caleb, în vârstă de 12 ani, şi Liv Helen, în vârstă de opt ani, cu soţul ei, regizorul Bert Freundlich - şi a scris aceste romane având în minte porecla pe care i-au dat-o colegii de şcoală atunci când avea şapte ani.

"Bineînţeles, creşti şi mergi mai departe. Ce e atât de rău în asta? Mesajul din carte este acela că fetiţa creşte, dar pistruii nu dispar. Nu am vrut să fie un basm. Cu toţii avem anumite particularităţi care nu ne plac, dar în ansamblu, acesta este ultimul lucru care contează", a mărturisit Moore.

Musicalul va fi regizat de Buddy Crutchfield, pe o coregrafie semnată de Gail Pennington Crutchfield.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: