Autorul alarmei false de la Ambasada Rusiei pe mâna poliţiei. VEZI VIDEO

joi, 22 iulie 2010

Autorul alarmei false de la Ambasada Rusiei pe mâna poliţiei. VEZI VIDEO
Foto: mai.md

Este vorba despre un bărbat, în vârstă de 35 de ani, originar din raionul Nisporeni. Potrivit cercetărilor poliţieneşti, acesta se află la evidenţa spitalului de psihiatrie din localitatea sa. Audiat de poliţie, suspectul a declarat că are diagnoza şizofrenie paranoică şi a recunoscut cele incriminate, motivându-şi fapta.


„Anterior, am solicitat de nenumărate ori întrevedere cu ambasadorul Rusiei la Chişinău. Deoarece nu mi-am atins scopul, am decis să mă răzbun printr-o glumă de acest gen” a spus tipul.

Reamintim, la data de 19 iulie curent, în jurul orei 09.00, în anticamera Ambasadei Federaţiei Ruse din municipiul Chişinău, a parvenit un apel telefonic, de la un bărbat necunoscut, care, a comunicat că instituţia este minată. Ca rezultat al acţiunilor poliţieneşti, s-a stabilit că alarma a fost falsă, iar suspectul a fost identificat şi reţinut ieri, 20 iulie chiar la domiciliul său.



În prezent, bărbatul este cercetat în cadrul unei cauze penale iniţiate în baza art. 281 Cod Penal al RM. Dacă va fi găsit vinovat de „Comunicare mincinoasă cu bună ştiinţă despre actul de terorism”, acesta riscă o pedeapsă cu amendă în mărime de la 4000 până la 10 000 lei sau cu muncă neremunerată în folosul comunităţii de la 180 la 240 de ore, sau cu închisoare de până la 2 ani.

De la începutul anului curent, pe teritoriul municipiului Chişinău au fost înregistrate 6 cazuri de acest gen, autorii tuturor fărădelegilor fiind stabiliţi.

sursa: Unimedia

0 Comments: