Filat despre topul miliardarilor: povești și bârfe! Eu nu știam că am 1,2 miliarde!

miercuri, 21 iulie 2010

Filat despre topul miliardarilor: povești și bârfe! Eu nu știam că am 1,2 miliarde!
Foto: Moldova1

Topul miliardarilor publicat zilele trecute sunt basme. Am citit foarte multe povești despre mine. Averea mea este fixată sincer și clar în declarația de venit. Mă întreb ce stă la baza acestui top. Poate am această proprietate, dar eu nu știu. E la nivel de speculație și bârfă. Mai mult nici nu vreau să comentez.

Declarațiile aparțin premierului Vlad Filat, drept răspuns la informațiile publicate de presă rusă precum că ar avea o estimare a proprietăților de cca 1,2 miliarde dolari SUA, lansată la Moldova1.

Potrivit declarației de avere făcută publică de prim-ministru, acesta avea în 2009 o avere de cca jumătate de milion de dolari, în care se includ cote în afaceri, 3 mașini, casa de locuit. Conform documentului, unica sursă de venit a premierului vine din partea companiei Kapital Invest din România.


Venitul lui Filat din salariu a constituit anul trecut per total 193,28 mii lei (15,6 mii USD). Filat deține o casă în Chisinau cu o suprafață totală de  376,3 metri pătrați, precum și trei autoturisme: BMW 760 (din 2005), Toyota Rav4 (2001), precum și Niva Vaz 2121.

UNIMEDIA amintește că potrivit Rosbalt, cei mai bogaţi oameni din Moldova sunt Gabriel Stati, Vladimir Plahotniuc şi Vlad Filat. Primul în clasamentul bogătaşilor moldoveni, prezentat de Rosbalt, este Gabriel Stati. El ar fi câştigat din afacerile cu petrol 2,5 miliarde de dolari. Pe al doilea loc se poziţionează Vladimir Plahotniuc, a cărui avere este estimată la 2 miliarde de dolari, potrivit agenţiei. El ar avea afaceri în domeniile petrolier, financiar-bancar, hotelier şi mass-media. Poziţia a treia este ocupată de prim-ministrul Vlad Filat. Potrivit agenţiei ruse, premierul moldovean ar deţine o afacere comună cu miliardarul român Dinu Patriciu. Averea lui Filat este estimată la 1,2 miliarde de dolari.

sursa: Unimedia

0 Comments: