Serafim Urechean: Pe 2 iunie 2009 comuniștii au propus 2 milioane euro pentru "votul de aur", iar pe 3 iunie - 10 milioane. Într-un final, nu am trădat!

marți, 26 octombrie 2010

Serafim Urechean: Pe 2 iunie 2009 comuniștii au propus 2 milioane euro pentru
Foto: flux.md

Serafim Urechean confirmă informațiile publicate de mass-media în trecut. În iunie 2009, comuniștii erau gata să plătească 10 milioane de euro pentru votul de aur. Declarațiile au fost făcute de liderul AMN în cadrul emisiunii înProfunzime de ieri seara, difuzată de ProTV Chișinău.

"Pe 2 iunie 2009 au avut loc mai multe discuții cu PCRM, mi s-a înmânat un document, pe care-l păstrez și acum. Eu am avut o misiune, pe care am îndeplinit-o cu brio. Toți se gândeau că Urechean va trăda, dar vedeți că i-am dus pe o pistă greșită. Toți știau că eu voi vota și nu s-au implicat. Într-un final știți ce s-a întâmplat", a precizat Urechean, care a ținut să amintească că membrilor AMN li s-au propus funcții, bani, dar și apartamente. "Nu pot să dau nume despre cine e vorba", a subliniat Urechean.


Referindu-se la Veaceslav Platon, care nu se mai regăsește pe lista electorală a AMN, Urechean a declarat că acesta a dorit să se ocupe în continuare de business. "Oamenii nu s-au născut să fie veșnic deputați", a conchis acesta.

Serafim Urechean a amintit că relațiile sale cu Vladimir Voronin s-au înrăutățit începând cu 2001, iar Vasile Tarlev, fostul prim-ministru, a făcut tot posibilul pentru ca acest lucru să se întâmple. Totodată, liderul AMN a precizat că el nu are drept de semnătură în AMN și că atribuția aceasta revine unuia dintre vicepreședinții partidului.

sursa: Unimedia

0 Comments: