Petkov: Filmul nostru arată adevărul. Viorel Cibotaru: Filmul Omega face parte dintr-o strategie de manipulare! Boțan: Și eu am fost subiectul manipulării acestei agenții

joi, 28 octombrie 2010

Petkov: Filmul nostru arată adevărul. Viorel Cibotaru: Filmul Omega face parte dintr-o strategie de manipulare! Boțan: Și eu am fost subiectul manipulării acestei agenții
Foto: omg.md

Analistul politic, Viorel Cibotaru este de părere că filmul "Trădați de vii", realizat de agenția pro-comunistă Omega, face parte dintr-o strategie de manipulare pusă la cale de PCRM. De cealaltă parte, Igor Boțan, consideră că filmul exploatează fobiile oamenilor și se încearcă canalizarea de o manieră dubioasă a mâniei oamenilor împotriva unor forțe politice.


"Și eu am fost în trecut subiectul manipulării acestei agenții", a precizat Igor Boțan în cadrul unei emisiuni la PublikaTV.

UNIMEDIA amintește că Partidul Comuniștilor a realizat prin intermediul agenției Omega un film intitulat "Trădați de vii". Acesta prezintă liderii AIE și România ca părți vinovate, care au inundat intenționat lunca Prutului în această vară. Ambasada României la Chișinău declară că este o acțiune electorală menită să lovească în AIE, România și UE.

Vă invităm să urmăriți filmul produs de agenția Omega și Aleksandr Petkov:



sursa: Unimedia

0 Comments: