O fostă călugăriță - una din potențialele candidate "Miss Venezuela"

miercuri, 27 octombrie 2010

O fostă călugăriță - una din potențialele candidate
Foto: cancan.ro

Are 21 de ani, este o bruneta focoasa si una dintre concurentele cu mari sanse de a fi incoronata "Miss Venezuela 2010". Ivian Lunasol Sarcos Colmenares, reprezentanta "Miss Amazonas" la celebra competitie, este o fosta calugarita si nu a sarutat niciodata un barbat.


Fosta calugarita este principala candidata la titlul "Miss Venezuela 2010", care va avea loc pe 28 octombrie. Ivian Lunasol Sarcos Colmenares are 21 de ani, masoara 1,79 metri inaltime si este o bruneta cu o poveste demna de telenovele. La 10 ani a ramas orfana si a fost crescuta de calugaritele de la o manastire din oraselul Tachira. A vrut sa devina si ea calugarita, pregatindu-se intens pentru a purta cu cinste rasa monahala. "

Am avut numeroase discutii cu maica stareta, care mi-a spus sa cantaresc foarte bine situatia inainte de a lua o decizie. Cat am fost la manastire, ori de cate ori ieseam pe strada eram intrebata daca sunt cumva model, pentru ca erau impresionati de fizicul meu. Asa mi-am dat seama ca imi doream enorm sa ajung pe podiumurile de prezentare. Maica stareta m-a inteles si ulterior am avut norocul sa intalnesc oameni care m-au lansat in lumea modellingului. Acum, calugaritele de la manastire sunt cele mai mari sustinatoare ale mele", a povestit Ivian, care detine si titlul de "Miss Fotogenie". 

Desi este foarte frumoasa, venezuelana nu are un iubit si nu s-a sarutat niciodata cu un barbat. "Astept cu nerabdare momentul, dar vreau sa traiesc aceasta experienta alaturi de partenerul potrivit", a mai spus Ivian.



Sursa: cancan.ro


0 Comments: