Călugăreanu explică de ce a plecat de la Jurnal TV: "Nu am acceptat să manelizez şi să îndobitocesc publicul despre babe care prezic rezultatul alegerilor"

miercuri, 27 octombrie 2010

Călugăreanu explică de ce a plecat de la Jurnal TV:

"Am plecat de la Jurnal TV pentru că nu am acceptat să manelizez şi să îndobitocesc publicul de la noi cu emisiuni inutile despre, de exemplu, babe care prezic rezultatul alegerilor trăgând cărţile sau să vorbesc despre cât de ateu este un personaj sau altul. Eu nu sunt bun pentru aşa gen de emisiuni. Păcat că nu am fost înţeles".


Declaraţia aparţine lui Vitalie Călugăreanu, ex-realizatorul principalului talk-show al zilei de la Jurnal TV "Cabinetul din Umbră", lansată în cadrul unui interviu pentru moldova.org

Jurnalistul exclude ideea că ar fi plecat de la Jurnal TV din motive financiare, explicând că Jurnal TV nu era singura şi nici principala sa sursă de venit.

"Cât despre argumentul invocat public de şefii de la „Jurnal TV” precum că nu aş fi adus rating – eu cred că după acea declaraţie cei doi şefi pleacă capul în jos când se întâlnesc prin Trust cu persoane care cunosc datele despre rating. Nu pot să ştiu de ce au făcut acea declaraţie ciudată şi neadevărată. Ce manager de televiziune ar ţine „pe sticlă” timp de 8 luni un prezentator care îi respinge audienţa?", a menţionat Călugăreanu în cadrul aceluiaşi interviu.

Vitalie Călugăreanu a mai declarat că chiar dacă a avut deja  propuneri din partea altor posturi TV, nu se grăbeşte să le accepte, subliniind că până la alegeri nu va apărea la TV în mod sigur, dar "poate la un post de radio, dacă negocierile vor avea succes".

Amintim că directorul Jurnal TV, Sorin Bucătaru şi preşedintele Jurnal Trust Media, Val Butnaru au declarat că jurnalistul Vitalie Călugăreanu a plecat din cauza audienţelor: "Relaţia angajator - angajat se bazează pe un singur principiu - audienţa."

sursa: Unimedia

0 Comments: