Ai talent, imaginaţie bogată şi vrei să vezi o Moldovă mai frumoasă? Participă la concursul de creare a logoului „Hai, Moldova!”

marți, 26 octombrie 2010

Ai talent, imaginaţie bogată şi vrei să vezi o Moldovă mai frumoasă? Participă la concursul de creare a logoului „Hai, Moldova!”
Colaj: UNIMEDIA

Ai talent, imaginaţie bogată şi vrei să vezi o Moldovă mai frumoasă? Atunci participă în concursul de creare a logoului „Hai, Moldova!”.  Dă frâu liber imaginaţiei tale şi fă-te cunoscut de o lume întreagă. Fă un logo drăguţ pentru proiect, pune-l pe wall Facebook „Hai Moldova” sau expediază-l la adresa logo@hai.md şi implică-te în cel mai mare proiect organizat până acum în Moldova!


Logoul tău va fi supus unui vot public şi unei echipe de profesionişti, după care va fi utilizat oriunde va fi informaţii despre proiect. O remunerare mai frumoasă nici nu poate fi!  

Menţionăm că proiectul „Hai, Moldova!”  este o adaptare a proiectului internaţional „Let’s do it, country!” (country = numele ţării în care se desfăşoară evenimentul) care constă în stabilirea unei zile în care un grup de oameni ies afară pentru a face ordine.

Numărul de oameni care necesită a fi implicaţi în activitatea finală de curăţare se estimează la 100 000 pentru întreaga republică. Înainte însă de aceasta, s-a creat/se creează o echipă organizatorică care va asista toate activităţile proiectului – de la stabilirea planului de acţiuni (timp, resurse, sensibilizare, recrutare, etc.) şi până la „ieşirea în teritorii” pentru curăţirea propriu-zisă.  

Esenţa:
- Logo clar, energic, curat, ecologic
- Logo local pentru utilizatori locali (noi suntem cei care cunoaştem cel mai bine problema pentru că ne confruntăm cu ea).

 Valorile logoului:
- Comun, social responsabil, de viitor, ecologic  

Caracterul logoului:
- Modern, activ, prietenos, deschis, energic, inteligent
- Logoul trebuie sa contina denumirea proiectului „Hai Moldova!”.

Pentru a face cunoştinţă cu alte aşteptări şi cerinţe  pentru logo, fă cunoştinţă cu brieful de mai jos.
                                                            

sursa: Unimedia

0 Comments: