O lentocikă

vineri, 6 mai 2011

O lentocikă
Foto: vladaciobanu.com

La 15 ani eu mi-am luat prima brăţară din piele neagră, bătută cu metal din ăla. Tot atunci mi-am făcut şi o brăţară pe care era scris «In ROCK we trust». După asta mi-am luat un fel de lanţ pe care îl învârteam de trei ori în jurul mâinii.


Aveam şi o curea din piele neagră, tot plină cu metal. Apoi, mi-am rupt blugii, că pe-atunci nu erau blugi rupţi.

Şi aşa toată lumea ştia ce muzică eu ascult, iar eu vroiam ca toţi să ştie asta. Acum mie îmi este totuna.

Timp de vreo 360 de zile, unii oameni abia aşteaptă să vină acea săptămâna când îşi vor pune lentocika la piept. Fiecare îşi pune lentocika lui, iar fiecare politician împarte lentocika poporului lui.

Continuare pe blogul Vladei Ciobanu... 

sursa: Unimedia

0 Comments: