sâmbătă, 7 mai 2011
Poză simbol
Foto: egmcartech |
Segmentul premium este un adevărat câmp de luptă dincolo de Ocean. BMW, Mercedes şi Lexus luptă cot la cot pentru fiecare client, ultimele rezultate comerciale demonstrând acest lucru.
Luna aprilie a fost, fără îndoială, cea mai disputată de până acum, BMW reuşind să-i depăşească pe conaţionalii de la Mercedes cu numai 29 de unităţi. Graţie lor, bavarezii au reuşit să se claseze pe prima poziţie în segment cu o creştere de 8.9% a livrărilor. BMW a fost ajutat de noul X3 şi de Seria 5 pentru a vinde 71.417 unităţi.
Mercedes s-a clasat pe locul doi cu 71.388 de exemplare, urmat la o distanţă ceva mai mare de Lexus cu 64.932 de unităţi. Pe celelalte poziţii s-au aflat Infiniti, cu o scădere a vânzărilor de 6.2 procente, Lincoln, care a vândut cu 43 de maşini mai puţine decât în aprilie 2010, şi Cadillac, fericit pentru creştere de 16 procente.
În condiţiile în care Lexus a abandonat lupta pentru prima poziţie din cauza cutremurului din Japonia, care a scurtcircuitat activitatea uzinelor sale, iar Mercedes a susţinut că nu îşi propune momentan această poziţie, BMW a rămas singurul nume cu pretenţii declarate pentru a deveni constructorul premium numărul unu în SUA.
0 Comments:
Post a Comment