Cel mai bun cadou pentru Filat: retragerea lui Bodiu

vineri, 6 mai 2011

Cel mai bun cadou pentru Filat: retragerea lui Bodiu
Foto: cojocari.ro

La mulţi ani, domnule Filat. Mărturisesc, am o dilemă: ca în bancul cu vameşii, nu ştiu ce să vă dăruiesc. Cum nu ştiţi bancul? Erau doi vameşi care dezbăteau ce să-i “cadoneze” unui coleg. Cică are vilă cu 4 etaje, apartament în Miami, limuzină de 12 metri, elicopter… Ce să-i dai ca să nu pară puţin? Şi atunci cineva propune: “să-l lăsăm “o smenă” peste rând”. “O zi la serviciu în plus este prea de tot”, a răbufnit celălalt. Aşadar, domnu’ Filat, rămân cu dilema. Ce să vă dăruiesc?


Ca să mă lămuresc am intrat pe site-ul Guvernului. Zic, verific declaraţia de avere a domnului premier şi o să-mi fie clar. Când colo, surpriză maximă: nici urmă de aşa ceva. La fraţii români găseşti toate declaraţiile de avere şi de interese, la fraţii moldoveni, ioc! Dar să trecem peste demonstraţia de transparenţă în stil neaoş moldovenesc. Asta ca să nu-i amărâm ziua de naştere a domnului Filat. Curios, cum mă ştiţi, am găsit până la urmă informaţia. Domnul Filat are o avere de peste 1,2 milioane de euro. Asta dacă ar fi să-i credem propriei declaraţie. Nu avem de ce să nu credem şi ne întrebăm ce şi-ar mai dori un om cu atâta bănet?

Cu siguranţă, nu lucruri materiale, mai ales de la noi, amărâţii. Atunci, am pus altfel problema: ce nu are domnul Filat? Ce îi putem ura în acest sens? După ultimele evenimente politice mi-e clar un lucru, a cam rămas fără prieteni. Adică o fi având câţiva, dar numărul lor se subţiază de la un scandal politic la altul… Deci, domnu Filat, vă urez prieteni adevăraţi şi pe viaţă!

Continuare pe blogul lui Vitalie Cojocaru... 

sursa: Unimedia

0 Comments: