Voronin despre "idioți", "Lupu-președinte", "duelul cu Filat", "răpirea lui Reșetnicov", "ăștia de la Timpul" și protestul din aprilie 2009

joi, 25 noiembrie 2010

Voronin despre
Foto: Colaj UNIMEDIA

Liderul comunist, Vladimir Voronin, a negat informațiile precum că răpirea lui Artur Reșetnicov ar fi fost o înscenare organizată de PCRM. "Vă amintiți de accidentului lui Țurcan? Ați observat că imediat după incident, ziarul Timpul si Tănase au scris că Voronin și Tkaciuk au organizat accidentul. După asta, organele de anchetă au anunțat ce s-a întâmplat pe șosea și cum s-a întâmplat accidentul. Nici până acum nu și-au cerut scuze. Vreau să vă întreb acum eu pe dvs., cam cu ce scop ne-ar trebui nouă asta? Și de ce anume Reșetnicov și nu altcineva?! Noi nu am recurs la astfel de chestii murdare. Acesta este principiul nostru de activitate. Niciun fel de atacuri la persoană. Noi ducem luptă politică", a ținut să menționeze Vladimir Voronin în timpul unei conferințe de presă, desfășurată azi, 25 noiembrie . 

"Cu aiștia de la TIMPUL noi o să avem procese. Eu în 8 ani de zile, cât am fost președinte, am promis că nu mă voi judeca cu niciun ziar sau jurnalist. Acum eu sunt liber și vom intra în lucru cu toți acești mincinoși și idioți ca bașcanul, care organizează provocări la întâlnirile electorale", a mai precizat Voronin.  


Referindu-se la protestele din aprilie 2009, Voronin nu a ezitat să-l laude din nou pe liderul PPCD, Iurie Roșca. "Iurie Roșca, în timpul protestelor din 2002, nu a stricat o sticlă. Nu au bătut niciun polițist. Acesta este protest. Cum au protestat, asta e altă întrebare. Dar în aprilie 2009, protestul a căzut ca din cer. Împingeau femeile și copii, le dădeau hârtie pentru a arunca în președinție, îi provocau psihologic, apoi i-au găsit pe ăștia de la Noua dreaptă, Golanii.... etc.", a subliniat Voronin. 

Întrebat de jurnaliști care sunt șansele ca PCRM să facă coaliție cu Partidul Democrat după alegeri, Vladimir Voronin a declarat: "Dacă Lupu se vede toată viața sa numai președinte, atunci șansele se reduc foarte serios. Dacă apar alte variante, atunci se discută. Nu refuzăm dialogul cu niciun partid. Apropo de Diacov - el este un speculeant - Dima Diacov este unul dintre prietenii mei foarte buni. El este în mintea copiilor. Dar pe copii nu poți să te superi. Eu i-am propus să fie președinte, dar el... toc-toc...(bate cu pumnul în masă, zâmbind)", a spus președintele comuniștilor. 

Referindu-se la dezbaterea la care l-a chemat liderul PLDM, Vlad Filat, liderul comunist a declarat că el a făcut dezbateri  la întâlnirile electorale. "Nu sunt alegeri prezidențiale pentru a face dezbateri între persoane", a ținut să precizeze Voronin. Vorbind despre vizita președintelui georgian de ieri, Vladimir Voronin a menționat că Saakașvili nu mai înseamnă nimic pentru el după ce a distrus monumentul dedicat eroilor căzuți în războiul pentru apărarea patriei. "Eu nu-l pot ierta pe Saakașvili pentru memorial. Referitor la exploziile din capul meu despre care vorbește Ghimpu, vreu să vă spun că bine că la mine are ce exploda. La el nu are ce", a conchis Voronin. 

În cadrul conferinței de presă, Voronin a acuzat guvernarea actuală de acceptarea procesului de româniazare și a avertizat despre falsificările care se pregătesc la alegeri prin intermediul exit-pollului realizat de PublikaTV și Prime. "Una dintre ele este iarăși firmă românească", a conchis Voronin.   

În curând vor apărea și imagini video: 



Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: