Artur Reșetnicov: Am să-l dau în judecată pe acest individ, Ghimpu!

vineri, 26 noiembrie 2010

Artur Reșetnicov: Am să-l dau în judecată pe acest individ, Ghimpu!
Foto: Colaj UNIMEDIA

"Îmi este groaznic să povestesc ce mi s-a întâmplat. Pentru mine e importantă prezența prietenilor ca să mă reabilitez emoționonal și psihologic. Eu știu din interior PCRM. Noi suntem o echipă cu PCRM, corectă, echipă care luptă pentru echitate. PCRM nu putea să însceneze răpirea mea. Am povestit amănunțit tot din noaptea cu pricina. Ancheta din start a comis erori fatale. Aceste erori nu au fost întâmplătoare". Declarațiile aparțin candidatului PCRM, Artur Reșetnicov, oferite pentru ProTV Chișinău.


Potrivit lui, acesta nu are încredere în ancheta Ministerului Afacerilor Interne. "Am impresia că sunt și polițiști implicați în răpirea mea. Îl voi acționa în judecată pe acest individ Ghimpu. El întrece orice limită. Îl voi acționa în judecată pentru 2 cuvinte urâte. Nu vreau să le menționez. La indicația cui am fost filmat și fotografiat la întâlnirea electorală a PL? Eu la Călărași treceam alături pe strada și atunci se desfășura întâlnirea electorală a PL. Cei care m-au răpit mi-au spus și ce să declar acasă, cu privire la rana de la cap. Mi-au zis să spun că m-a lovit cineva la cap, am leșinat, iar când m-am trezit erau doar banii furați. Mi-au turnat rachiu în gât", a mai precizat Reșetnicov. 

Candidatul PCRM s-a jeluit jurnaliștilor de la ProTV Chișinău că are probleme psihologice din cauza a ceea ce i s-a întâmplat. "Eu stau și mă uit pe geam și am frică. Nu am dormit două nopți din cauza stresului psihologic. Eu deja încep să cred că poliția devine complice. Eu am vorbit de foto-robot, de apartamentele conspirative, dar ei încă nu au găsit nimic. Am câteva versiuni, una - legată de vechea mea activitate în calitate de director SIS. A doua - unele cunoștințe cu care eu m-am întâlnit înainte de răpire. A treia - de perioada politică. Mie mi s-au cerut informații compromițătoare despre Vladimir Voronin", a conchis Reșetnicov.

UNIMEDIA amintește că că Artur Reşetnicov, fostul director SIS, a ajuns luni, la spital, după ce, potrivit lui, a fost bătut de persoane necunoscute. Reşetnicov susţine că ar fi fost torturat, pentru a oferi materiale compromiţătoare despre Vladimir Voronin.  

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: