(doc) Filat îi trimite din timp întrebările lui Voronin pentru "duelul" din 26 noiembrie

miercuri, 24 noiembrie 2010

(doc) Filat îi trimite din timp întrebările lui Voronin pentru
Foto: Colaj UNIMEDIA

Președintele PLDM, Vlad Filat, îi trimite liderului comunist întrebările pentru duelul din 26 noiembrie 2010. Cel puțin așa anunță formațiunea într-un press-release plasat pe iComunicat. Deși candiatul PCRM, Mark Tkaciuk a anunțat că Voronin nu acceptă o dezbatere cu liderul PLDM, Vlad Filat a ținut să-i trimită întrebările lui Voronin așa după cum anunțase la 17 noiembrie.


"Dezbaterea pe care v-am propus-o era o bună oportunitate de a le prezenta oamenilor viziunea noastră pentru viitorul lor. Chiar și eu sunt curios să aflu despre planurile dvs. pentru viitor. Până acum, în campania electorală am auzit din partea dvs. doar minciuni și atacuri murdare la adresa oponenților politici. V-am promis că o să vă trimit întrebările pentru acest duel. Sunt întrebări la care eu, dar și cetățenii, așteptăm un răspuns", se precizează în scrisoarea deschisă a lui Vlad Filat, adresată azi, 24 noiembrie, liderului comunist, Vladimir Voronin.  


UNIMEDIA amintește că reprezentantul PCRM, Mark Tkaciuk, a declarat pentru presă că "dacă domnul Filat are dorinţa de a-şi pierde timpul pentru discuţii, atunci să îşi găsească un oponent de nivel şi interese corespunzătoare".

Vedeți mai jos lista de întrebări adresate lui Vladimir Voronin azi de către Vlad Filat. Întreaga scrisoare dată publicității azi poate fi citită pe iComunicat





Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: