Artur Reșetnicov respinge acuzațiile MAI și povestește cu lacrimi ce i s-a întâmplat

miercuri, 24 noiembrie 2010

Artur Reșetnicov respinge acuzațiile MAI și povestește cu lacrimi ce i s-a întâmplat
Foto: PublikaTV

Ministerul de Interne şi Procuratura Generală afirmă că Artur Reşetnicov obstrucţionează ancheta, iar cazul său se aseamănă cu cel al răpirii lui Vlad Cubreacov, în 2002. De cealaltă parte, candidatul PCRM, respinge acuzaţiile MAI, spunând că declaraţiile reprezentanţilor Ministerului de Interne, precum că totul a fost înscenat, sunt false.


"De la ora 1 până la 3 am discutat cu achetatorii. Eu nu vreau să vă povestesc tot prin ce am trecut. Nu doresc nimănui să treacă prin ce am trecut eu. Se uită și copiii la televizor... M-au pus de 7 ori în genunchi, înscenând împușcarea în cap și cerând informații compromițătoare despre Vladimir Voronin. Eu nu le-am spus nimic. Și cu asta mă mândresc!", a declarat fostul șef SIS tremurând. 

"Am făcut ieri declarații ca să nu prejudiciez ancheta", a subliniat acesta azi la amiază. 

"Există leziuni corporale, dar cu privire la gradul acestora ne vom expune la finisarea tratamentului", a declarat Aurel Vicol , șef de secție la Centrul de Medicină Legală. 

Medicul neurolog de la Spitalul Cancelariei de Stat a menționat pentru presă că radiografiile nu indică fracturi de coaste, stern sau plămâni în cazul candidatului PCRM. 

În cazul unor mărturii false, Artur Reșetnicov riscă până la 2 ani de închisoare. 

Sursa: UNIMEDIA cu referire la PublikaTV


0 Comments: