Noi piramide descoperite în Egipt, cu ajutorul sateliţilor

miercuri, 25 mai 2011

Noi piramide descoperite în Egipt, cu ajutorul sateliţilor

Prin  intermediul sateliţilor cu infraroşu, cercetătorii au descoperit 17 noi piramide, peste 1.000 de morminte şi 3.000 de situri antice sub pământ, anunţă BBC. "Visul oricărui arheolog este să descopere o pirmidă", a recunoscut Sarah Parcak, doctor la un laborator finanţat de NASA din Birmingham, Alabama, şi liderul echipei care a făcut descoperirile.


"Am făcut intens cercetări timp de un an de zile. Am adunat informaţiile şi am rămas şocată în momentul în care am realizat câte situri antice am localizat în Egipt. Iar acestea sunt doar cele de suprafaţă. Mai sunt mii de astfel de situri. Este doar începutul", a mai spus Sarah.

Echipa a analizat imagini făcute din sateliţi care orbitează la 700 de kilometri deasupra Terrei, echipaţi cu camere cu infraroşu.

Autorităţile egiptene sunt hotărâte să folosească această tehnică de ultimă generaţie pentru a proteja comorile arhelogice de pe tot teritoriul ţării.







Sursa: jurnalul.ro


0 Comments: