Imagini şocante în Oklahoma: Camion făcut bucăţi de tornadă!

vineri, 27 mai 2011

Imagini şocante în Oklahoma: Camion făcut bucăţi de tornadă!
Foto: captura video

Televiziunea de ştiri locală, Koco, a dat publicităţii un incident uimitor, petrecut ieri, în statul american Oklahoma. În materialul video se observă cum o tornadă spulberă, efectiv, într-o fracţiune de secundă, un camion de mare tonaj. Prin minune, şoferul camionului, Jeremiah Morrison, a scăpat cu câteva leziuni minore.


"Am văzut cum tornada venea spre mine aşa că am tras pe dreapta, am coborât din camion fiind gata să intru în şanţ, pentru că asta ni s-a spus întotdeauna să facem. La un moment dat mi s-a părut că-şi schimbă traiectoria şi că dispare, aşa că mi-am spus ok, nu mai reprezintă un pericol pentru mine. M-am reîntors în camion şi, în momentul în care mă pregăteam să plec, tornada m-a lovit. Am simţit cum mă ridică, am închis ochii şi mi-am acoperit faţa cu mâinile. Sunt aproape sigur că am ajuns pe scaunul din dreapta şi de acolo am ieşit pe geam, trezindu-me pe pământ", a declarat Morrison.

Bărbatul a fost dus la spital unde, surprinzător, i s-a comunicat că a scăpat doar cu o fractură la umăr.



0 Comments: