Courtney Love: „Nu mă mai droghez!”

miercuri, 25 mai 2011

Courtney Love: „Nu mă mai droghez!”
Foto: Jean-Paul Pelissier / REUTERS

Courtney Love s-a săturat, pare-se, de celebritaţile care o tachinează pe baza trecutului său tumultos şi este hotărâtă să scape de reputaţia de „drogată”. Cântăreaţa a avut de luptat în trecut cu dependenţa de alcool şi droguri, dar, deşi acum este „curată”, remarcile răutăcioase ale altor vedete îi dau mari bătăi de cap lui Love.


„Am fost stigmatizată ca drogată de-a lungul anilor şi acum am început să obosesc. Nu mai trăiesc aşa acum. Evident, am avut o groază de probleme în trecut, dar asta a fost acum mulţi ani. De atunci am muncit foarte mult să mă adun, dar, pentru un motiv care îmi rămâne necunoscut, sunt încă în linia întâi atunci când vine vorba de răutăţi...”, a declarat soţia fostului solist Nirvana, Kurt Cobain, citată de starpulse.com. Cântăreaţa a făcut referire în special la fiica lui Ozzy Osbourne, Kelly, care a numit-o „drogată” în timpul unei emisiuni de televiziune.

Courtney Love a putut fi recent văzută pe covorul roşu de la Cannes, unde însă n-a primit prea multe critici pozitive. Specialiştii în modă nu s-au sfiit să spună că Love a arătat cel puţin ciudat în rochia deschisă la culoare, din cauza tenului ei foarte palid.

Sursa: jurnalul.ro 

 


0 Comments: