marți, 24 mai 2011
Nemţii de la Mercedes-Benz pregătesc o versiune mai scumpă a lui CLS, care să lupte de la egal la egal cu Bentley Continental GT. Respectivul model va debuta peste cel puţin doi ani şi va fi poziţionat în gama Mercedes-Benz la acelaşi nivel cu CL.
Rivalul lui Continental GT le este destinat în mod special pieţelor din Rusia şi Orientul Mijlociu, unde clienţii caută în mod special modelele extrem de scumpe şi performante, care să îmbine confortul, sportivitatea şi exclusivitatea la un nivel înalt. Respectivul segment de nişă va fi atacat şi de Porsche cu versiunea GT a lui Panamera, aşa că iniţiativa celor de la Mercedes-Benz nu reprezintă o noutate în segment.
Există posibilitatea ca respectivul model să primească sigla Maybach, pentru a putea justifica preţul de achiziţie sporit şi pentru a oferi un nivel diferit de exclusivitate. Un coupe cu patru uşi de la Maybach ar fi un model pentru care există deja cerere, din moment ce specialiştii de la Xenatech au fost primiţi foarte bine cu versiunea coupe a lui Maybach 62S, model construit într-un singur exemplar.
Dacă Mercedes-Benz ar dezvolta un asemenea model, fie el cu patru sau cu două uşi, nemţii ar avea posibilitatea de a integra tehnologie "proaspătă" pe respectivul model, element imposibil pe actualul Maybach 62 din cauza platformei tehnice învechite (W140)
Bentley Continental GT este echipat cu un motor W12 de 575 CP şi 700 Nm. Modelul are nevoie de numai 4.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă a acestuia este de 318 km/h. Masa lui Bentley Continental GT este de 2.320 kilograme, iar modelul are un consum mixt de 16.5 litri la sută şi emite 396 grame de CO2 per kilometru. Pentru a oferi ceva similar, cei de la Mercedes-Benz ar trebui să apeleze la colegii de la AMG, pentru a modifica propulsorul V8 de 5.5 litri care intră în echiparea noului S63 AMG.
0 Comments:
Post a Comment