Blog: “În Guvernu’ ista sunt numa’ hoți! Jiooos! Afară!”

joi, 26 mai 2011

Blog: “În Guvernu’ ista sunt numa’ hoți! Jiooos! Afară!”
Foto: tudordarie.md

Așa arată de obicei acuzațiile oamenilor de pe forumuri în adresa Guvernului Filat 2. Sigur, e mai ușor să critici decât să cauți argumente. Sau să te documentezi. 


Și eu sunt nemulțumit că multe reforme se implementează cu pași de melc în cadrul Guvernului. Dar direcția este una corectă. Iar evoluția nu înseamnă revoluție ca să schimbi lucrurile peste noapte. E nevoie de multă sudoare. Imaginație. Voință politică.

Sunt un fel de “ajutor de băgător în seamă” în cadrul Guvernului. E un alt mod de a spune că sunt consilierul Prim-ministrului Vlad Filat pe politici de tineret și new-media.

Azi împlinesc 8 luni din ziua în care am decis să mă retrag din presa și să mă implic la Guvern ca “să schimb lucrurile”. Astfel, e un moment potrivit să vă prezint mai jos câteva rezultate din domeniul politicilor de tineret. Nu sunt meritele mele. Sunt ale guvernării AIE, obținute prin efort comun.

Continuare pe blogul lui Tudor Darie... 

sursa: Unimedia

0 Comments: