Intelligent Office - o alternativă a oficiului obişnuit pentru oamenii de afaceri

duminică, 20 martie 2011

Intelligent Office - o alternativă a oficiului obişnuit pentru oamenii de afaceri
Foto: office5.unimedia.md

Compania Office 5 prezintă oferta Intelligent Office, care este un pachet de servicii ce oferă toate beneficiile unui oficiu real făra arendă şi fară a angaja o secretară. Pentru a beneficia de o reducere de 20%, vezi detalii aici office5.unimedia.md 


Intelligent Office a fost creat pentru oamenii de afaceri, care nu au posibilitatea de a arenda un spaţiu de afaceri, unde să se poată întâlni cu clienţii sau cu partenerii de afaceri.

Office 5 va oferă flexibilitatea unui oficiu virtual, combinată cu imaginea oficiului real - Intelligent Office.

Intelligent Office reprezintă alternativă unui oficiu obişnuit, care îmbină toate avantajele şi beneficiile unui birou tradiţional. Acest serviciu oferă adresă prestigioasă, locaţie în centrul oraşului, linie telefonică, servicii de recepţionare şi redirecţionare a apelurilor telefonice, cât şi a corespondenţei, spaţii profesionale pentru întâlnirile de afaceri. De asemenea oficii private, săli de conferinţe şi asistenţă profesionistă pentru rutina administrativă şi tehnică de oficiu.

Pentru 60 de euro pe lună poţi avea toate avantajele unui oficiu complet funcţional, inclusiv servicii de secretariat.

Serviciile oferite de Office 5 sunt disponibile şi după principiul - achiţi doar pentru ce ai nevoie şi utilizezi. Oficiu pentru o oră sau asistenţă de secretariat pentru o oră la fel sunt disponibile. Office 5 oferă şi alte servicii de însoţire precum contabilitate sau servicii juridice.

Publicitate

sursa: Unimedia

0 Comments: