Lady GaGa se tatuează doar pe partea stângă a corpului. Află de ce!

joi, 24 martie 2011

Lady GaGa se tatuează doar pe partea stângă a corpului. Află de ce!

Cântă pe scenă aproape în lenjerie intimă, acoperită cu sânge şi, mai nou, şi-a pus câteva implanturi ciudate în faţă, însă când vine vorba de tatuaje, Lady GaGa este mai conservatoare: partea dreaptă a corpului rămâne neatinsă de cerneală.


Cântăreaţa a mărturisit că îşi tatuează doar partea stângă a corpului, pentru a-i satisface dorinţa tatălui său de a rămâne măcar pe jumătate normală.

"Tata mi-a cerut să rămân măcar pe o parte normală. Aşa că am tatuaje doar pe partea mea stângă. Mi-a cerut să nu-mi fac niciunul pe partea dreaptă. Cred că partea curată ca jumătatea mea Marilyn Monroe. Iar partea tatuată ca jumătatea Iggy Pop", a spus Lady GaGa.

Sursa: libertatea.ro 

 


0 Comments: