UTILE: Kitul anti-pană, o soluţie ieftină şi facilă pentru evenimente neprevăzute

sâmbătă, 26 martie 2011

UTILE: Kitul anti-pană, o soluţie ieftină şi facilă pentru evenimente neprevăzute

Automarket a testat un kit anti-pană, o alternativă la roata de rezervă şi o soluţie foarte rapidă de rezolvare a unei pene de cauciuc. Kitul Slime s-a dovedit uşor de utilizat. Pe şoselele patriei întâlnim pericole zi de zi. Fie că vorbim de şoferi neatenţi sau de alte obstacole, mai mult sau mai puţin naturale. Iar printre efectele nedorite de care ne lovim se numără şi penele de cauciuc. Acestea pot fi cauzate de diverşi factori, dar aici discutăm pene cauzate de cuie, cioburi şi alte asemenea obiecte ”uitate” pe şosea. Pe lângă roata de rezervă, care nu îi este la îndemână în fiecare moment al existenţei sale, ce altă soluţie mai are automobilistul la dispoziţie?


Am căutat pentru voi şi am găsit un răspuns independent de clasica roată de rezervă pe care din ce în ce mai mulţi tind să nu o mai aibă în portbagaj pentru a câştiga spaţiu: kit-urile de pană. În cazul de faţă, vorbim de un kit Slime, pe care am încercat să îl testăm pentru voi în condiţii speciale. Cum funcţionează acesta, cât costă şi alte detalii de acest gen aflaţi mai jos.

AVANTAJE ŞI DEZAVANTAJE

Evident, printre avantajele clare ale kitului de pana Slime se numără preţul mai mic decât cel al unei roţi de rezervă şi spaţiul pe care îl puteţi astfel economisi în maşină. Tot la capitolul avantaje notăm şi disponibilitatea unui compresor în kitul de pană Slime, element care în alte cazuri trebuie achiziţionat separat. De asemenea, timpul de depanare este foarte scurt (maximum 15 minute – noi am avut nevoie de zece minute cu tot cu fotografiile de rigoare), iar cel care se pune pe treabă nu se va murdări la fel ca în cazul schimbării cauciucului.

La capitolul dezavantaje intră mai ales limitările pe care le ai. Asta pentru că dacă gaura din pneul tău depăşeşte şase milimetri sau ai avut ghinionul de a-ţi tăia flancul cauciucului, kitul nu îţi mai este util. Bineînţeles, aceste “simptome” nu fac decât să-ţi arate că pneul este bun de aruncat, nici măcar profesioniştii din vulcanizări nefiind dispuşi să îl repare.



0 Comments: