UNIMEDIA reflectă relativ echilibrat campania electorală, arată datele unui studiu

marți, 19 octombrie 2010

UNIMEDIA reflectă relativ echilibrat campania electorală, arată datele unui studiu

Portalul de știri UNIMEDIA și agenția Infotag  au avut un comportament editorial relativ echilibrat, prezentând opinii şi poziţii diferite ale partidelor în contextul campaniei electorale.


Această este una din concluziile primului raport de monitorizare a  mass-mediei în campania electorală pentru alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie 2010, realizat de către Centrul de Jurnalism Independent (CJI), Asociaţia Presei Independente (API) şi Institutul de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău.

Autorii raportului au menţionat că în ştirile plasate pe site-ul UNIMEDIA sunt prezenţi majoritatea concurenţilor electorali şi în cazul în care sunt declaraţii conflictuale, este prezentat, de regulă, şi reacţia oponenţilor.

În cadrul proiectului, 26 de instituţii de presă sunt monitorizate, printre care 7 posturi TV, 3 posturi radio, 12 ziare şi 3 agenţii/portaluri de ştiri.

sursa: Unimedia

0 Comments: