Alexandru Cozer: UNIMEDIA se află într-un avânt tineresc de a căuta scandaluri

vineri, 22 octombrie 2010

Alexandru Cozer: UNIMEDIA se află într-un avânt tineresc de a căuta scandaluri
Foto: analizemd.blogspot.com

Constat cu nedumerire și amuzament că angajații lui Sorin Ovidiu Vîntu, de la ”Publika TV” și ”asociații” acestora, de la ”Unimedia”, s-au iritat foarte tare de articolele mele din ultimul timp. Chiar am rămas foarte surprins de un material apărut azi pe ”Unimedia”, intitulat ”Jurnal TV acuză Publika și pe SOV că ar lucra împreună cu Plahotniuc.”


Probabil, cei de la ”Unimedia”, în avântul lor tineresc și aflați într-o continuă căutare de scandaluri, au uitat de orice normă de profesionalism, recurgând la trucuri murdare. Iar când spun trucuri murdare mă refer, în primul rând, la apariția în titlul știrii a numelui ”Jurnal TV” – post de televiziune care nu are absolut nici o legătură cu articolele mele.

Dacă cei de la ”Publika” și ”Unimedia” se simt deranjați de ce scriu eu, atunci să menționeze în titlurile articolelor că Alexandru Cozer acuză ”Publika TV”, pentru că eu sunt autorul acestor materiale, în calitatea mea de blogger. Că articolele mele au fost preluate de site-uri precum ”jurnal.md”, ”hotnews.md”, ”antena3.ro”, ”ziare.ro”, ”pressnet.ro” și multe altele, deja e altă chestie. Dacă aceste portaluri au găsit de cuviință să le preia, înseamnă că ele reprezintă o oarecare valoare pentru publicul larg.

Continuare pe blogul lui Alex Cozer...

sursa: Unimedia

0 Comments: