Susarenco: Mă voi duce într-o sută de partide până nu voi da de cel care va sluji acestui neam şi ţări

miercuri, 20 octombrie 2010

Susarenco: Mă voi duce într-o sută de partide până nu voi da de cel care va sluji acestui neam şi ţări
Foto: justice.gov.md

"Mă voi duce într-o sută de partide, nu mi-e ruşine să spun asta, până nu voi da de partidul care va sluji acestui neam şi ţări". Declaraţia aparţine lui Gheorghe Susarenco, actual membru al Partidului pentru Neam şi Ţară şi a fost lansată astăzi, 20 octombrie 2010, în cadrul unei conferinţe de presă. În acelaşi context, Susarenco a menţionat că nu este legat şi cununat cu Partidul pentru Neam şi Ţară.


"Eu nu consider că am trădat pe cineva. Partidele cu care am umblat din poartă în poartă şi din sat în sat pentru colectare de voturi, m-au trădat pe mine", a spus Gheorghe Susarenco.

Amintim că în perioada 2005-2007, Susarenco a fost membru al Partidului Creştin Democrat, iar ulterior a aderat la Alianţa Moldova Noastră. La 29 septembrie curent, Gheorghe Susarenco a anunţat că pleacă de la AMN pentru Partidul Pentru Neam şi Ţară. La moment, acesta deţine funcţia de viceministru al Justiţiei.

sursa: Unimedia

0 Comments: