(Video) Avocatul Vitalie Nagacevschi a renunţat la PLDM pentru a apăra interesele lui Vlad Plahotniuc

miercuri, 11 august 2010

(Video) Avocatul Vitalie Nagacevschi a renunţat la PLDM pentru a apăra interesele lui Vlad Plahotniuc
Foto: vipmagazin.md

Vitalie Nagacevschi desprea plecarea sa din politică

(UPDATE 14:12) Vitalie Nagacevschi: "Există o tangenţă între faptul că eu am plecat din PLDM şi că am acceptat acest dosar. Am acceptat acest dosar fiind motivat, în primul rând, de onorariu și de faptul că este unul destul de interesant. Dar am plecat din formaţiune pentru a nu afecta imaginea PLDM, în contextul în care eu deseori accept clienți "controversați".

Vitalie Nagacevschi a pierdut calitatea de membru al Partidului Liberal Democrat, ca urmare a cererii depuse, anunţă serviciul de presă al PLDM. Potrivit sursei, în cererea semnată de Vitalie Nagacevschi sunt invocate motive de ordin personal. Avocatul a declarat că nu va mai reveni și nu se va mai implica în politică, ocupându-se în exclusivitate, de profesia sa de avocat.

Sergiu Mocanu a declarat în cadrul ședinței de judecată că regretă faptul că Vitalie Nagacevschi a devenit avocatul lui Plahotniuc, pentru că ”este un avocat pe care îl respect”.


Anterior, Vitalie Nagacevschi a depus şi mandatul de deputat în Parlamentul Republicii Moldova, pentru a se întoarce la meseria sa anterioară - cea de avocat. Atunci Nagacevschi susţinea că va rămâne membru al Partidului Liberal Democrat.

Amintim că Vitalie Nagacevschi a fost președintele Comisiei Parlamentare pentru elucidarea evenimentelor din aprilie 2009 , al cărui raport a a stârnit controverse, atât în rândul deputaților comuniști, cât și în tabăra Alianței de guvernare. 

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: