Goodridge face scandal! "Organizatorii K-1 nu m-au platit dupa lupta cu Mousasi"

vineri, 13 august 2010

Goodridge face scandal!
Foto: kombat.ro

Omul care nu a facut nimic in fata lui Morosanu la Local Kombat, Gary Goodridge e pus pe scandal. Luptatorul spune ca are de primit bani de la organizatorii circuitului K-1.


FEG, compania care patroneaza circuitele K-1 si DREAM este in razboi cu Gary Goodridge. Luptatorul din Trinidad and Tobago spune ca are de primit 30 000 $ dupa lupta cu Mousasi din decembrie 2009.

"Sunt suparat. Imi vreau banii. Am facut ce face orice luptator, am pastrat linistea. Mi-am castigat existenta de la ei in ultimii 13 ani, o sa plateasca. Au trecut deja 8 luni si nu fost platit. A venit momentul sa vorbesc acum.", a spus Goodridge.
Managerul lui Goodridge, Steve Rusich incerca sa recupereze banii omului pe care il reprezinta.

"Nu vor sa imi raspunda la mail-urile trimise. Avem un contract semnat. Trebuie sa plateasca", a zis Rusich.

Reprezentantul K-1 in Statele Unite, Mike Kogan a spus ca el nu are nicio legatura cu acest caz dar ca se va implica si va incerca sa afle adevarul.

Sursa: kombat.ro


0 Comments: