A te implica sau nu în politică?!

joi, 12 august 2010

A te implica sau nu în politică?!
Foto: Alex Dimitrov

Sunt un tip retras. Nu îmi prea place să ies în evidență, să dezbat probleme, în special cele de tip politic. Să nu crede-ți că nu mă interesează ceea ce se petrece în țara aceasta. Mă interesează absolut tot, de la probleme politice până la cele mai stringente probleme sociale. Pur și simplu nu îmi place să le discut.


Nu demult am avut o dezbatere  cu tata referitoare la implicarea în politică. El zicea că trebuie, iar eu susțineam contrariul. Poate nu aveam dreptate, dar așa cred eu. O consider o treabă murdară, dar știți voi și banii sunt murdari, dar fără ei e greu. E  o murdărie necesară.

Un alt motiv este că oamenii politici uneori mă enervează, alteori mă amuză și niciodată nu trebuie să îi crezi.

De politică trebuie să te intereseze dar nu trebuie să te implici în ea. Numai dacă îți bagă cuțitul la os, numai atunci trebuie să te duci să le mai dai cu ceva peste nas.

Toată familia de pe tata e implicată în politică. Președinți de raion, vicepreședinți, consilieri

Când se adună la o sărbătoare numai despre asta și vorbesc. E interesant ceea ce fac. Gândesc la nivel mare, pe  când ei sunt destul de mici pentru a schimba ceva pentru o întreagă țară.

După mine politica e ca un drog. Odată  ce ai intrat în circuit, nu mai ieși de acolo, desigur cu fluctuațiile de rigoare în ceea ce privește postul.

La fel de bine recunosc că cei implicați în politică au putere și dacă vei dori să îți deschizi o afacere profitabilă apoi este necesar de relații. Atunci, cine știe, poate că mă voi băga și eu.

Voi ce zice-ți trebuie sau nu trebuie?

sursa: Unimedia

0 Comments: