(video) Voronin despre Lupu în 2009: Încă nu e clar cine stă în spatele lui Lupu. În 2010: Este un alcoolic. Lupu: L-am iertat pentru interesul țării

miercuri, 8 decembrie 2010

(video) Voronin despre Lupu în 2009: Încă nu e clar cine stă în spatele lui Lupu. În 2010: Este un alcoolic. Lupu: L-am iertat pentru interesul țării
Foto: Colaj UNIMEDIA

Deși l-a insultat în toate modalitățile posibile, Marian Lupu l-a iertat pe Vladimir Voronin pentru cuvintele adresate în diferite circumstanțe. Acum câteva săptămâni, Marian Lupu le spunea alegătorior că Vladimir Voronin îl numește alcoolic la întâlnirile electorale. Ieri, liderul democrat a declarat pentru Europa Liberă că îl iartă pe liderul comunist, Vladimir Voronin, pentru limbajul folosit în ultimul an la adresa sa.


”Trebuie să ai puterea să-i ierţi, atunci când acest lucru îl cer interesele ţării”, menționa acesta ieri, 7 decembrie. 

"Vladimir Nicolaevici vine la întâlnirile electorale și declară că Marian Lupu este alcoolic, Marian Lupu fără o sticlă de vodkă nici nu iese din casă dimineață, că este psihopat, că este epileptic. Eu nu voi proceda în felul acesta niciodată, pentru că nivelul meu de cultură nu-mi permite să fac acest lucru", le spunea Lupu alegătorilor din Bălți acum câteva săptămâni. 



De cealaltă parte, Vladimir Voronin nu l-a menajat niciodată pe liderul democrat din momentul în care a părăsit tabăra PCRM. "Vrei să vezi cine și ce costă, dă-i putere și dă-i funcție. Noi în trei luni de zile ne-am clarificat ce înseamnă Lupu. Încă nu e clar ce forțe stau în spatele lui Lupu în acest partid. Urmăriți ce va urma. Trebuie să-l apreciați mai mult pe Diacov pentru ce face. El știe ce face - și face bine", spunea Voronin cu un an în urmă. 





Sursa: UNIMEDIA
Video: Hotnews.md
Referință: Europalibera.org


0 Comments: