(video) Lupu despre întrevederea cu PL: ”Am purtat discuții mai ușoare și mai puțin ușoare. PDM nu va accepta presiuni”. Ghimpu: ”Nu este simplu să discuți cu un partid care are 2 căi, dar mai există șanse”

luni, 6 decembrie 2010

(video) Lupu despre întrevederea cu PL: ”Am purtat discuții mai ușoare și mai puțin ușoare. PDM nu va accepta presiuni”. Ghimpu: ”Nu este simplu să discuți cu un partid care are 2 căi, dar mai există șanse”
Foto: UNIMEDIA

”Purtăm discuții cu toate partidele care au acces în Parlament. Cu Partidul Liberal am avut o discuție pe alocuri mai ușoară și mai puțin ușoară, dar una utilă. Am avut un schimb de opinii despre situația post-electorală, principii, valori și priorități. Nu am discutat despre funcții. Există o serie de subiecte la care avem puncte de vedere similare, dar există și opinii diferite, ceea ce este firesc. Partidul Democrat a câștigat 15 mandate, deci nu suntem noi cei care pot spune când va exista o coaliție de guvernare”. Declarațiile aparțin liderului PDM, Marian Lupu, și au fost lansate în urma discuțiilor care au avut loc azi, 6 decembrie, cu conducerea Partidului Liberal.

Liderul liberal, Mihai Ghimpu, a menționat că întrevederea cu  Partidului Democrat nu a fost una ușoară. ”Nu este simplu să discuți cu un partid care care 2 căi, dar sunt șanse ca PDM să nu meargă într-o coaliție cu Partidul Comuniștilor. Aceasta depinde de PLDM și PL. Am reușit în 2009 și noi trebuie să continuăm acest drum. Sper ca și Partidul Democrat să analizeze acest aspect”, a subliniat Ghimpu.


Președintele PL a mai spus că există șanse pentru revenirea la Alianța pentru Integrare Europeană odată ce documentul privind încheierea unei coaliții PDM-PCRM nu este încă semnat.

După întrevederea dintre cele două grupuri, Lupu a mai declarat că formațiunea sa are ideologia și programul propriu și nu va permite presiuni nici din interior, nici din exterior, specificând că nu se va limita în discuții cu nici un partid parlamentar. ”PDM pledează pentru parcursul democratic și european al Republicii Moldova, principii democrate și nu autocrate”, a conchis Lupu.

UNIMEDIA amintește că săptămâna trecută consultări post-electorale au avut loc între reprezentanții PLDM - PDM, PLDM - PL și PCRM - PDM.
 



Sursa: UNIMEDIA
Redactor: Maia Visterniceanu
VIDEO: Privesc.EU


0 Comments: