Oprah, în lacrimi: Nu sunt lesbiană

joi, 9 decembrie 2010

Oprah, în lacrimi: Nu sunt lesbiană
Foto: dailymail.co.uk

Celebra realizatoare de televiziune Oprah Winfrey a izbucnit în lacrimi în timpul unui interviu televizat, acordat Barbarei Walters, de la ABC News. Oprah a dorit să lămurească zvonul conform căruia ar fi lesbiană şi ar avea o relaţie cu prietena sa apropiată, Gayle King, chiar în emisiunea Barbarei Walters.


"Nu sunt lesbiană. Nu sunt nici măcar oarecum lesbiană. Nu cunosc o persoană mai bună ca Gayle King. Uite că o să plâng aici! Mă face să plâng, pentru că mă gândesc... atât de mult... probabil că nu i-am spus niciodată asta", a mărturisit vedeta. 

Ea a accentuat că relaţia ei de 20 de ani cu Gayle King, vedeta în vârsta de 56 de ani, este una de prietenie ţi atât. "Ea (Gayle King, n.r.) este mama pe care nu am avut-o niciodată. Este sora pe care şi-o doreşte oricine. Este prietena pe care o merită toată lumea. Nu cunosc o persoana mai bună ca ea. Plang pentru că nu i-am spus niciodată asta", a subliniat Oprah Winfrey.

Cele două au stârnit speculaţii de-a lungul timpului potrivit cărora ar avea o relaţie homosexuală.

Oprah Winfrey va pune capăt emisiunii care a făcut-o celebră, "The Oprah Winfrey Show", în mai 2011, după 25 de ani de difuzare. Va prezenta un nou show zilnic pe propriul post de televiziune, OWN, care va fi lansat oficial pe 1 ianuarie 2011.

Sursa: UNIMEDIA cu referire la ProTV România


0 Comments: