De ce nu se reface Alianta?

sâmbătă, 11 decembrie 2010

De ce nu se reface Alianta?
Foto: pavlicenco.md

De ce se formeaza atit de greu alianta proeuropeana? Si ce va fi, in definitiv? La drept vorbind, nimeni nu a crezut, presupun, ca va fi chiar atit de anevoioasa refacerea AIE. Imi amintesc, seara, cind au fost anuntate rezultatele exit-poll-ului, “napolenul verde” deja isi savura, la sediul PLDM, superioritatea fata de toti, inclusiv fata de comunisti. Dar nu a fost sa fie, pentru ca nimic din ce e artificial nu rezista. Ba chiar am spune ca s-a vazut, destul de repede, ca minciuna iese la suprafata. Voi aduce citeva argumente si voi arata ce cred eu despre actuala situatie. Anatol Taranu a confirmat ce spusesem anterior – acum refacerea AIE depinde de Filat. Are voturi, dar, ca in bancul cela – la ce ii folosesc? Nu-i folosesc, pentru ca le-a cistigat pe cale oneroasa.


Asa cum am vazut, nu s-a reusit “ajustarea” rezultatelor PLDM-ului la rezultatele “exit-poll-ului” lui Vasile Dincu. Ca presedinte al PNL, care a avut mesajul Unirii cu Romania in campania electorala (si va promova continuu acest mesaj), am spus simbata, cind CEC-ul ne-a adunat in preziua alegerilor, ca acest exit-poll va fi o incercare de masluire a alegerilor. Am spus ca votantii PNL nu aveau sa spuna deschis ca vor fi votat pentru un PNL aflat in opozitie, al carui presedinte (adica persoana mea, trecuta la categoria “Rebelul anului”, cu alti trei candidati in revista VIP) l-a criticat dur pe Filat si partidul sau pe parcursul unui an si ceva. Asa este la noi – oamenii inca au frica in maduva oaselor si pot spune, fara temere, doar ca au votat partide aflate la putere sau pe comunisti, ultimul partid, odios, reusind sa-si creeze atasamente puternice in anii cit a impartit societatea in “ai nostri” si “ceilalti”. Iata ca astazi, cind Curtea Constitutionala a dispus renumararea voturilor (presupunerea fiind o falsificare in favoarea PLDM), si Serafim Urecheanu, si Dumitru Ciubasenco, si Nicolae Chirtoaca (pe care i-am ascultat la Jurnal TV) au vorbit “altfel” despre “fraudarea” alegerilor, adica si-au dat slobod la gura. Sint sigura de ceea ce ni s-a spus – ca s-au furat voturi si de la PNL.

Continuare pe blogul Vitaliei Pavlicenco...

sursa: Unimedia

0 Comments: