(video) Vladimir Voronin și Mihai Ghimpu "s-au frecat" ieri seara în direct la televizor. Tema: proprietățile familiei Voronin

joi, 18 noiembrie 2010

(video) Vladimir Voronin și Mihai Ghimpu
Foto: Colaj UNIMEDIA

Ghimpu este un vagabond politic. El știe numai să cerșească. Îl freacă tare sectorul de la Țiganca. Aceasta nu avea voie să intre în arhiva MAI. Tot ce am eu pe strada Ciocârliei donez statului. Acestea sunt principalele declarații ale președintelui PCRM, Vladimir Voronin, lansate ieri în cadrul unei intervenții telefonice la PublikaTV, unde, în studiou era prezent și liderul PL, Mihai Ghimpu.  

Cei doi lideri de partide nu au evitat să se catalogheze reciproc, utilizând cuvinte deocheate. Intrând în direct prin telefon, Voronin a declarat: "În primul rând eu lui Ghimpu nu doresc să-i spun nimic. În al doilea el nu este președinte. El este președinte interimar. De aici și începe povestea. El nu are niciun drept să ceară un document secret. El nu are niciun drept să viziteze aceste arhive secrete. Dl Catan, ministrul de Interne, a procedat foarte corect. Ori nu a dorit sau nu a putut să-i explice lui Ghimpu asta. Dar Ghimpu nu este în situația de a înțelege când i se explică anumite lucruri. Copiii și nepoții persoanelor, care au dosare acolo, azi sunt în activitate. 


Cu ce ocazie acest Ghimpu să vorbească despre activitatea părinților/buneilor acestor persoane? Acest lucru Ghimpu nu are dreptul să-l facă. Eu ca fost președinte, pe tot parcursul activității mele n-am cerut de la nimeni nimic în aceasta prinvință".

De cealaltă parte, liderul PL, Mihai Ghimpu a declarat că lui nu i s-a explicat că de ce nu poate vedea dosarul. "Am văzut că oamenii nu sunt cinstiți și am decis să plec. Sunt convins că am procedat corect. Puțin mă deranjează că spun unii că fac PR, că fac campanie electorală. Noi avem de rezolvat lucruri care nu s-au făcut timp de 20 de ani. Președintele stă acolo și dacă a spus să fie prezentate, ei trebuiau să prezinte. Totul a fost regizat", s-a arătat convins Ghimpu. 

De cealaltă parte, Voronin a continuat: "Mai mult, acolo nu are acces nici directorul oficial al acestui serviciu. Sunt persoane care au drept conform legii. Înainte de a face ceva trebuie de deschis legea și de citit. Referitor la bunicul meu, niciodată n-am cerut dosarul lui Isidor Sîrbu. Am știut tot de la bunica mea, Dumnezeu să o ierte. Noi dacă vom începe a mătura în această direcție nu știm unde vom ajunge cu cei de astăzi", a subliniat Voronin.  

În cadrul aceleeași emisiuni Mihai Ghimpu a declarat că familia Voronin făcea într-o oră 2 milioane de lei. "Matematicienii au făcut calculele. Presa rusă a scris încă cu 2 ani în urmă", a declarat Ghimpu vorbind și despre proprietățile fostei familii prezidențiale. Voronin a venit imediat cu replica: "În privința proprietății, tot ce am eu pe ulița Ciocârliei o dăruiesc în folosul statului. Poftim! Tot ce am, înafara de declarație, poftim, fac procură și dăruiesc această avere statului. Vagabonzilor ăștia politici care stau în fața dvs nu le dau nimic, categoric. Ei doar cerșesc. Oficial, vă spun acum că nu am nimic pe str. Ciocârliei. Tot ce vorbește invitatul dvs sunt minciuni. În arendă, în țara sunt date peste 2200 de sectoare de pădure. Dar pe Ghimpu îl freacă acest sector de la Țiganca. Mai mult nu-l interesează nimic. Noi am ridicat de 14 ori prețul la arendă. Am interzis vânatul 4 ani, am sădit mii de copaci, s-a tras apă, nu erau nici cioroi, nici coțofene în pădurile de acolo", s-a arătat indignat fostul șef de stat.

A urma replica lui Ghimpu: "Sunt vorbe spuse așa ca să ne aburească. Mă bucur că recunoaște că are averi pe strada Ciocârliei. Haideți să nu ne jucăm de-a țurca. Știm cine stă acolo. Clar că nu stau pe numele lui proprietățile. De jure nu sunt ale lui, de facto - da".  Ulterior, Voronin a menționat că tot ce spune Ghimpu sunt prostologii. "De prostologiile astea spuse de aceasta persoana, daca asta e persoana, s-a săturat toată republica. Toată lumea știe că eu trăiesc încă din '89 la et. 5 pe str. Serghei Lazo - la bloc. Toți știu. Iată numai Ghimpu se face că nu știe. Voi dacă o să mai invitați așa oameni, Publika puteți să o închideți", a conchis acesta. 

Vedeți la minutul 37.20 discuția dintre Voronin și Ghimpu . Accesați emisiunea aici   

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: