Marian Lupu despre Vladimir Voronin la Bălți: "Bărbatul trebuie să fie întotdeauna bărbat". VEZI VIDEO

joi, 18 noiembrie 2010

Marian Lupu despre Vladimir Voronin la Bălți:
Foto: pdm.md

În cadrul unei întâlniri electorale cu alegătorii la Bălți, liderul Partidului Democrat s-a arătat deranjat de afirmațiile pe care le face Vladimir Voronin. 

"Vladimir Nicolaevici vine la întâlnirile electorale și declară că Marian Lupu este alcoolic, Marian Lupu fără o sticlă de vodkă nici nu iese din casă dimineață, că este psihopat, că este epileptic. Eu sunt întrebat de oamenii din aceleaşi localităţi unde am fost ponegrit de către Voronin de ce nu procedez şi eu la fel, în virtutea faptului că ştiu foarte multe lucruri despre viaţa personală a multora dintre cei care mă atacă? 

Eu nu voi proceda în felul acesta niciodată, pentru că nivelul meu de cultură nu-mi permite să fac acest lucru", le-as spus Lupu simpatizanților din Bălți, citat de Hotnews.md 

Potrivit sursei,  Lupu a menționat că știe din viaţă că cei care fac asemenea campanii murdare vor proceda la fel şi aflându-se la putere.


"Şi viceversa. Cei care fac o campanie onestă vor proceda astfel aflându-se la putere. Da, eu ştiu foarte multe. Despre viaţa privată şi intimă a unora ş.a.m.d., dar chiar şi într-un domeniu atât de murdar cum este politica – bărbatul trebuie să rămână bărbat, să aibă un comportament ca atare. 

Eu nu voi proceda niciodată astfel de josnic. Eu nu sunt doar sigur, dar am văzut că cei care fac astdel de declarații, la fel și conduc - murdar. Oamenii care fac o campanie corectă, vor conduce țara corect", a subliniat liderul democrat



Sursa: UNIMEDIA cu referire la Hotnews.md
Video: Hotnews.md


0 Comments: