Bărbatul înjurat de Voronin: Voronin părea beat. Cred că suferă de "paranoia voievodală!"

vineri, 19 noiembrie 2010

Bărbatul înjurat de Voronin: Voronin părea beat. Cred că suferă de

Vladimir Capanji, cel care a avut o altercaţie verbală cu Vladimir Voronin la o întâlnire electorală în Găgăuzia, a comentat incidentul. „În calitate de psihiatru, am fost nevoit să intervin în cadrul acestei întâlniri electorale, or Voronin părea beat, nu vorbea coerent şi a insultat mai multe persoane, inclusiv conducerea de vârf a Republicii Moldova. Acesta şi-a permis o remarcă nu tocmai potrivită şi la adresa găgăuzilor", a declarat pentru „Adevărul", Vladimir Capanji, fost deputat în primul Parlament al Republicii Moldova, de origine etnică găgăuz, citat de adevarul.ro.


Capanji, care este medic-psihiatru, susţine că l-a întrebat pe Voronin dacă este marxist, iar în replică acesta "a debitat doar insulte şi a cerut să fiu scos din sală. Garda personală nu a intervenit, deoarece întrunirea putea degenera într-o încăierare generală. A doua zi am depus şi o cerere la poliție pentru tragerea la răspundere a lui Voronin, în care am solicitat ca acesta să fie supus unui control psihiatric".

Vladimir Capanji susţine că Vladimir Voronin suferă de "paranoia voievodală" şi că ar trebui ca acesta să fie pus la evidenţa psihiatrică. „Eu sunt anticomunist din anul 1949, când împreună cu părinţii mei am fost deportat din Republica Moldova pentru 8 ani în Siberia şi consider că Partidul Comuniștilor trebuie interzis", a mai adăugat Capanji. 




0 Comments: