Unicul moldovan care a cucerit Everestul: Eu voi candida la funcţia de deputat pe listele PSD, pentru că sunt sigur că aceşti oamenii nu vor fura

joi, 18 noiembrie 2010

Unicul moldovan care a cucerit Everestul: Eu voi candida la funcţia de deputat pe listele PSD, pentru că sunt sigur că aceşti oamenii nu vor fura
Foto: captură video privesc.eu

Primul şi, deocamdată singurul, moldovean care a cucerit Everestul, Andrei Carpenco, a anunţat în cadrul unei conferinţe de presă că va candida la funcţia de deputat în alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie, acesta regăsindu-se pe locul 10 al listei Partidului Social Democrat. Carpenco  declară că are în spatele său şi susţinerea din partea Federaţiei sporturilor extreme. "Eu m-am hotărât să particip la alegeri alături de acest partid pentru că-mi sunt aproape membrii acestuia, îmi este aproape viziunile şi platforma electorală ale acestei formaţiuni. Eu sunt sigur că aceşti oamenii nu vor fura", a ţinut să menţioneze Carpenco.


"Ne-am săturat să ne fie ruşine de ţara noastră. Ne-am săturat de faptul că mulţi încă nu cunosc unde este Moldova. Vrem să ne mândrim de ţara noastră, de oamenii care trăiesc în ea, de istorie neamului. De accea, noi sportivii promovăm poporul, promovăm ţara peste hotarele ei", a afirmat alpinistul menţionând că societatea noastră este împărţită în două. "Sunt membru PSD de mai mulţi ani şi consider că unica metodă de a consolida societatea noastră este crearea unei idei naţionale, care să ne unească", a specificat acesta.

UNIMEDIA aminteşte că Andrei Carpenco este primul care a reuşit să arboreze drapelul Republicii Moldova vârful lumii - Everestul. După ce a reuşit să doboare acest record, acesta a făcut o scurtă prezentare a experienţei sale la cinematograful Patria, al cărui patron este Victor Şelin, preşedintele PSD.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: