Victor Stepaniuc: Comuniștii de acum sunt mai liberali decât însăși liberalii. Eu am fost unul din cei care s-au opus memorandumului Kozak

miercuri, 17 noiembrie 2010

Victor Stepaniuc: Comuniștii de acum sunt mai liberali decât însăși liberalii. Eu am fost unul din cei care s-au opus memorandumului Kozak
Foto: europalibera.org

"Comuniștii sunt mai liberali decât însăși liberalii. În acest partid sunt mai mult interese oligarhice. Drept exemplu servește legea cu privire la impozitarea 0, care a fost aprobată. Eu am votat împotriva acestei decizii. Aceasta este o politică anti-socială, în urma căreia cresc veniturile business-ului mare". 


De această părere este candidatul independent, Victor Stepaniuc. Declarațiile acestuia au fost făcute aseară în cadrul emisiunii de dezbateri electorale de la ProTV Chișinău. 

Totodată, fostul activist PCRM declară că a fost una dintre persoanele care au fost împotriva memorandumului Kozak, pregătit în 2003 de către Mark Tkaciuk și Igor Kozak. "La prezentarea documentului au apărut mai multe șovăieli atunci în 2003, și la mine, și la dl Tarlev și încă la câteva persoane. Am stat și am discutat în birou la Vladimir Voronin până târziu. Către ora 23.00, acesta a decis să nu semneze documentul", a declarat aseară Victor Stepaniuc. 

UNIMEDIA amintește că Victor Stepaniuc a fost unul dintre activiștii Partidului Comuniștilor. După 7 decembrie 2009, acesta, împreună cu alți membri au părăsit formațiunea condusă de Vladimir Voronin. 

Sursa: UNIMEDIA  


0 Comments: