Internauţii petrec un minut din şase pe site-urile de socializare

vineri, 17 iunie 2011

Internauţii petrec un minut din şase pe site-urile de socializare
Poză simbol
Foto: blogspot.com

Traficul pe retelele de socializare s-a dublat incepand cu 2007 si asta se datoreaza exclusiv existentei Facebook, Twitter dar si a altor companii care opereaza asemeneaza site-uri, potrivit unui clasament de specialitate.


Utilizatorul de internet obisnuit isi foloseste circa 16% din timpul petrecut online, pentru accesarea unor retele de socializare, cum ar fi Facebook, LinkedIn, Tumblr sau Twitter. Aceasta cifra semnifica dublarea timpului petrecut pe siturile de socializare, comparativ cu 2007, cand numai 8% din timp se statea pe Facebook. Numai in 2010, siturile de socializare au inregistrat o crestere de 25%, potrivit site-ului comScore, citat de Mashable. 


Cel mai important motiv pentru boom-ul mediei sociale este aparitia Facebook, cu ai sai mai mult de 700 de milioane de utilizatori. In august 2005, compania Facebook era minuscula comparativ cu MySpace, primul si cel mai important competitor al sau. Facebook a reusit sa atraga de atunci cate 10 milioane de utilizatori pe luna, lasand MySpace cu mult in urma. In mai 2009 Facebook a ajuns din urma MySpace si a continuat in acelasi ritm pana in prezent. In mai 2011, Facebook a castigat nu mai putin de 157,2 milioane de utilizatori noi, obtinand si o cota de piata de 73%.

Nu doar celor de la Facebook le merge foarte bine. Si LinkedIn, Tumblr sau Twitter au atras un numar record de utilizatori in mai 2011. LinkedIn a atras 33,4 milioane de utilizatori, Twitter cam 27 de milioane iar Tumblr inca 10 milioane. Tumblr a inregistrat cea mai rapida crestere din 2010, de 166%. Specialistii considera ca viitorul suna bine pentru site-urile desocializare, si asta nu doar datorita numarului de utilizatori, ci si a valorii mari a actiunilor pe care au reusit sa la vanda pana acum. 

Sursa: capital.ro 


0 Comments: