(video) Filat nu vrea să spună cu cât a contribuit financiar la aducerea Scorpions la Chișinău

vineri, 15 octombrie 2010

(video) Filat nu vrea să spună cu cât a contribuit financiar la aducerea Scorpions la Chișinău
Foto: captura youtube

Prim-ministrul Vlad Filat s-a ferit să răspundă aseară la întrebările jurnaliștilor legate de chestiunile financiare ale aducerii trupei The Scorpions la Chișinău. "A fost contribuția mea personală, nu contează cât. Este important că am reușit să organizăm evenimentul", a precizat Filat după eveniment. Premierul le-a oferit membrilor "Scorpions" un butoiaş cu vin şi un covor cu Ştefan cel Mare, scrie realitatea.net.


"Vă mulţumesc pentru ceea ce aţi realizat pe parcursul carierei dumneavoastră. Cunosc creaţia Scorpions de mic copil. Aceasta a avut o mare influenţa asupra mea. Vântul schimbării (aluzie la titlul unei celebre melodii a formaţiei - n.r.) a fost în Germania acum 20 de ani, în Republica Moldova schimbarea a venit anul trecut. Mi-am dorit mult să fiţi aici anul trecut, pentru ca energia dvs. să fie alături de noi în acel proces de demolare a unui regim autoritar. Nu am reuşit anul trecut, dar sunt fericit că sunteţi prezenţi astăzi la Chişinău", a mărturisit Filat.   

UNIMEDIA amintește că Scorpions au fost aduși la Chișinău de un parteneriat între Dublu Sens SRL, Orange Moldova, Voiaj International, Euroasig, Casa Sărbătorii, susținuți și de prim-ministrul Vlad Filat, care a urmărit concertul din tribună alături de familia sa, fără a ieși pe scenă.

Concertul face parte din turneul de adio al formaţiei. De-a lungul carierei de 45 de ani, The Scorpions au vândut între 100 şi 150 de milioane de albume în întreaga lume.



sursa: Unimedia

0 Comments: