Dan Balan despre concertul de Hramul Oraşului: "Sunt foarte trist că spectacolul a ieşit în acest fel. Calitatea sunetului la TV a fost foarte rea, deoarece acesta a fost mixat incorect"

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Dan Balan despre concertul de Hramul Oraşului:
Foto: velvetaddiction.com

"Atmosfera din piaţă a fost cu adevărat fantastică, şi vreau să mulţumesc tuturor fanilor mei, care au venit să mă vadă în aceasta noapte speciala. Sper că s-au bucurat de spectacolul  pe care l-am pregătit pentru ei. Dar am văzut pe internet unele imagini şi scene din show şi sunt foarte trist că spectacolul a ieşit în acest fel la televizor. În special, îmi pare rău pentru fani, care si-au făcut impresii greşite, după toate eforturile pe care le-am depus pentru a adapta programul meu, astfel încât să reuşesc să fiu împreuna cu toţi chişinăuienii de Hramul Oraşului Chişinău", spune Dan Balan despre concertul susţinut în Piaţa Marii Adunări Naţionale.

Interpretul menţionează că a rămas surprins când a văzut imaginile care au fost prezentate la televizor, subliniind că este foarte indispus din cauza că calitatea sunetului la TV a fost foarte rea, deoarece acesta a fost  mixat incorect, ceea ce a cauzat unele eventuale probleme ce ţin de interpretarea live.


Dan Balan precizează că în cariera sa a susţinut sute de concerte şi acest lucru i s-a întâmplat pentru prima dată: "Dar sper să mă întorc în curând la Chişinău pentru a oferi tuturor un alt spectacol mare care să aducă doar emoţii pozitive".

Mai mult, artistul spune că programul foarte încărcat pe care îl are la moment, oboseala din cauza călătoriilor şi stresului de la lansare a noului videoclip au cauzat faptul că a cântat în modul care nu-l caracterizează pe el. "După cum ştiţi, în ultimul timp am avut un program foarte încărcat, pregătesc lansarea unui nou videoclip cu Vera Brejneva, care a fost filmat zilele acestea la Kiev  şi de la turnarea căruia am revenit la Chişinău, special ca să cânt pentru fanii mei din oraşul  pe care îi iubesc foarte mult", a ţinut să specifice Dan Balan.

"Încă o dată vreau să transmit mulţumiri fanilor mei şi sper să ne revedem în curând", a conchis artistul.

sursa: Unimedia

0 Comments: