Pasat: Eu am versiunea mea referitor la ce s-a întâmplat la 7 aprilie, dar aștept să se pronunțe Procuratura

miercuri, 13 octombrie 2010

Pasat: Eu am versiunea mea referitor la ce s-a întâmplat la 7 aprilie, dar aștept să se pronunțe Procuratura
Foto: eleonora-lisnic.blogspot.com

Pasat are versiunea sa referitor la cele întâmplate în aprilie 2009, dar ezită să facă lumină asupra ”dosarului 7 aprilie”.

”Dați să așteptăm Procuratura Generală să se expună pe acest caz și după asta o să vă spun versiunea pe care o cunosc eu”, a declarat recent liderul Partidului Umanist în cadrul unei emisiuni la Jurnal TV.


Pasat susține că în prezent nu se dorește elucidarea evenimentelor din 7 aprilie, deși există materiale care ar putea răspunde la niște întrebări și dovezi ”care nu s-au distrus.”

”Cine v-a spus că se dorește elucidarea evenimentelor din aprile 2009? Procurorul reprezintă un partid politic, directorul SIS - altul. Cred că există o înțelegere între fosta și actuala guvernare, dacă s-ar fi dorit, s-ar fi clarificat demult lucrurile”, a mai spus Pasat.

Fostul director SIS a lăsat să se înțeleagă că versiunea lui vis-avis de evenimentele din aprilie 2009 este diferită de cea a Procuraturii Generale și că ar putea s-o facă publică în viitorul apropiat.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: