Spioana Anna Chapman, pasionată de sex în avioane

marți, 6 iulie 2010

Spioana Anna Chapman, pasionată de sex în avioane
Foto: news.sportsinteraction.com

Fostul soţ al Annei Chapman, una dintre persoanele arestate în Statele Unite pentru spionaj în favoarea Rusiei, le-a oferit jurnaiştilor britanici detalii picante despre viaţa lor sexuală.


Alex Chapman, fostul soţ al frumoasei roşcate acuzate de spionaj în Statele Unite, le-a povestit jurnaliştilor de la News of the World că ceea ce l-a atras la Anna în primă fază a fost accentul ei rusesc.

„Era cea mai frumoasă persoană pe care o cunoscusem, avea un corp extraordinar”, a mărturisit britanicul. Cei doi s-au cunoscut la o petrecere în Londra, pe vremea când Anna studia Economia.

Britanicul le-a dat jurnaliştilor detalii despre viaţa lor amoroasă, spunând că Annei îi plăcea să folosească un bici în dormitor şi că îi plăcea să pozeze goală pentru el.

Alex şi Anna nu şi-au limitat picanteriile la dormitorul personal, aşa că au făcut sex, în 2002, într-un avion cu destinaţia Moscova.

„Am mers primul la toaletă şi i-am spus să mă urmeze ulterior. A fost pur şi simplu fantastic. Am stat în toaletă timp de aproximativ 15 minte, iar apoi o stewardeză a bătut la uşă. Ne-am oprit imediat, iar eu i-am spus stewardezei că Anyei (numele rusesc al Annei, n.red.) că i se făcuse rău şi că o ajutam”, a declarat Alex Chapman. Cei doi s-au căsătorit în 2002, la Moscova, iar mariajul lor a durat numai patru ani.

sursa: Unimedia

0 Comments: