Lindsey Lohan, din nou la închisoare

miercuri, 7 iulie 2010

Lindsey Lohan, din nou la închisoare
Foto: dailymail.co.uk

Lindsey Lohan a fost condamnata la 90 de zile de închisoare după ce aceasta şi-a încălcat condiţiile eliberării pe cauţiune.Actriţa a izbucnit în lacrimi în momentul în care judecătoarea i-a dat sentinţa şi a criticat-o că nu şi-a respectat condiţiile de eliberare pe cauţiune în repetatele cazuri de conducere sub influenţă, scrie 9am.ro cu referire la Daily Mail.


Lohan îşi va începe executarea sentinţei în 20 iulie, iar după terminarea celor 90 de zile va fi înscrisă într-un program pentru reabilitarea consumatorilor de băuturi alcoolice.

Actriţa a protestat, spunând că nu şi-a dat seama că nu a îndeplinit toate condiţiile eliberării, iar programul său de lucru aglomerat a impiedicat-o să respecte termenii.

"Am făcut chiar tot ce mi s-a spus. Am făcut ce a fost mai bine pentru a păstra un echilibru între meseria mea şi apariţiile publice", a spus actriţa judecătorilor.

Pe 26 mai 2007, actriţa se afla într-o maşină care s-a izbit de un gard viu pe Sunset Bulevard, din Los Angeles, iar după doua luni a fost arestata în Santa Monica pentru conducere sub influenţa alcoolului. Şi-a petrecut 84 de minute la închisoare şi a fost eliberată condiţionat pentru trei ani. Sentinţa a fost prelungită cu un an în octombrie 2009 pentru că a lipsat de la câteva ore de educaţie alcoolică, transmite Daily Mail.

În mai 2010 a lipsit de la o audiere la tribunal pentru că se afla la Festivalul de Film de la Cannes, iar pe 6 iunie brăţara ei de supraveghere a indicat că a băut alcool, lucru interzis de eliberarea condiţionată.

Sursa: UNIMEDIA cu referire la 9am.ro


0 Comments: