Noi dovezi de mită în cadrul FIFA: 40.000 de dolari făcuţi cadou Federaţiei din Surinam

sâmbătă, 11 iunie 2011

Noi dovezi de mită în cadrul FIFA: 40.000 de dolari făcuţi cadou Federaţiei din Surinam
Foto: newsoccer.ru

Scandalul de corupţie în care sunt implicaţi mai mulţi oficiali FIFA este alimentat de noi dezvăluiri.


Preşedintele Federaţiei de Fotbal din Surinam, Louis Giskus, a mărturisit că a primit un plic cu 40.000 de dolari din partea şeicului Bin Hammam, acuzat că ar fi plătit bani grei pentru a duce Cupa Mondială din 2022 în Qatar.


"Am mers în camera de hotel şi am găsit un plic maro cu inscripţia 'Surinam', care conţinea 40.000 de dolari. Când l-am întrebat pe Jason Sylvester ce e cu ei, ni s-a spus că sunt din partea CFU, destinaţi dezvoltării fotbalului din Surinam. De asemenea, când ne-am arătat nesiguri că vom putea ieşi din Port of Spain cu această sumă de bani asupra noastră, am primit asigurări că nu va exista nicio problemă. Am trecut numărul lui pe plic, ca să fie sunat în caz că ar fi fost probleme.", a dezvaluit Giskus, informează The Guardian.

Jason Sylvester este unul dintre oficialii FIFA suspendaţi în urma scandalului de corupţie izbucnit în cadrul forului mondial, legat de acordarea organizării Campionatului Mondial din 2022 către statul Qatar.

Alături de Sylvester a fost suspendat şi Mohammed bin Hammam, care s-a retras ulterior din cursa pentru preşedinţia FIFA.

0 Comments: