Blog: Imposibila misiune a generalului Roibu…

vineri, 10 iunie 2011

Blog: Imposibila misiune a generalului Roibu…

Deși au trecut deja trei zile, încă nu m-am exprimat pe cauza decesului omului de afaceri Igor Țurcan. Nici n-am considerat de cuviință să fac „vizite” pe tragedia unei familii, fie capul ei implicat în spălare de bani, fie în politică sau în oricare altă ipostază a sa. Ieri însă, în funcția de reporter al portalului la care muncesc, am fost trimis la briefingul (pentru că așa a fost anunțat) de presă al ministrului Afacerilor Interne, Alexei Roibu, organizat pe marginea acestui caz. Astfel, a trebuit să mă documentez, pentru a ști ce să întreb și ce nu… Şi astfel, am intrat în temă. 


Generalul Alexei Roibu a avut ieri o zi grea, fiind pus să anunţe opinia publică despre mersul anchetei în cazul morţii lui Igor Ţurcan. Transpira chiar și atunci cînd citea de pe o foaie chestii despre „reforma Ministerului” care se va produce nu știu cînd și nu știu în cîte etape. Transpira în condițiile în care sala era dotată cu climatizoare și era destul de răcoare. A început să transpire şi mai şi, dar și să se înece de nodurile din gît, atunci cînd jurnaliștii au început să întrebe despre explozia care l-a omorît pe Țurcan.

Nici un răspuns tranșant. Doar „muncim”, „deținem”, „facem”, altceva nimic. La trei întrebări adresate în genere nu a avut un răspuns:

1. Ce dispozitiv anume a explodat?
2. Au fost descoperite schije metalice, așa cum spunea Mihai Godea, în corpul acestuia?
3. Există un cerc de suspecți?

Continuare pe blogul lui Pulbermax...

sursa: Unimedia

0 Comments: