Dodon merge în instanță: Voturile s-au falsificat. Eu am câștigat!

marți, 7 iunie 2011

Dodon merge în instanță: Voturile s-au falsificat. Eu am câștigat!
Foto: UNIMEDIA/Igor Vrabie

„Pe 5 iunie, datorită voturilor chisinăuienilor, eu am câștigat alegerile în perimetrul orașului Chișinău, acumulând cca 53% din voturi. Este o victorie categorică, din primul tur de scrutin. Dacă nu se întâmplau lucruri suspecte în activitatea Consiliului Electoral Municipal, astăzi aș fi vorbit cu dumneavoastra deja în calitate de Primar General de Chișinău.” Declarația aparține candidatului PCRM pentru funcția de primar al Capitalei, Igor Dodon, care susține că în secțiile de votare din suburbiile Chișinăului, dar și în perimetrul orașului au avut loc fraudări serioase. 


Acesta a asigurat că va merge în instanța de judecată pentru a cere repetarea alegerilor în suburbiile unde au avut loc cele mai multe încălcări: "în Durlești, unde sunt 17% de voturi declarate nevalabile și în Colonița, unde secția de votare a fost deschisă și după orele 21.00". De altfel, Dodon este sigur că victoria sa va fi reconfirmată în urma turului II al alegerilor.

La rândul său, președintele Comisiei Electorale Centrale, Iurie Ciocan, spune că în cazul în care vor exista probe și instanța de judecată va decide renumărarea voturilor, CEC se va supune.

UNIMEDIA precizează că astăzi a fost finalizată procesarea tuturor voturilor din mun. Chișinău. Igor Dodon a obținut 48,07% iar Dorin Chirtoacă - 46,51%. Diferența între rezultatele celor doi este de cca 6 miii de voturi. Astfel, la 19 iunie, va fi organizat turul doi al alegerilor locale.

Sursa: UNIMEDIA


0 Comments: