Nadal - Del Potro, în prima semifinală de la Indian Wells

vineri, 18 martie 2011

Nadal - Del Potro, în prima semifinală de la Indian Wells
Foto: Reuters

Favoritul numărul unu Rafael Nadal s-a calificat joi în semifinalele turneului Indian Wells, după un meci dificil în faţa jucătorului cu cel mai rapid serviciu din circuit, Ivo Karlovic. Spaniolul a avut nevoie de aproape două ore şi jumatate pentru "a-l doborâ" pe jucătorul de 2,08 metri şi îl va întâlni în semifinale pe argentinianul Juan Martin Del Potro, cel care a atins penultima fază a competiţiei după abandonul spaniolului Tommy Robredo. La feminin, a fost completat tabloul semifinalelor: Wozniacki-Sharapova şi Bartoli - Wickmayer.


Rafael Nadal (Spania) - Ivo Karlovic (Croaţia) 5-7, 6-1, 7-6(7)

Croatul Ivo Karlovic i-a dat bătăi de cap lui Rafa Nadal, în sferturile de finala de la Indian Wells. "A fost un meci incredibil de greu. Acesta a fost primul meci din acest turneu în care am simţit că pot pierde, chiar dacă joc bine. E greu să ai acest sentiment pe teren. Am pierdut un set în faţa lui Karlovic şi am fost sub presiune restul meciului. La tie-break am fost tensionat. Am avut un retur fantastic, dar nu mi-a intrat primul serviciu în teren", a declarat Nadal, citat de Reuters.

Karlovic, care în aceasta luna a doborât recordul celui mai rapid serviciu (251 km/h, la Cupa Davis), a reuşit 23 de aşi în faţa lui Nadal şi a fost dezamăgit de rezultatul întâlnirii: "Sunt puţin dezamăgit deoarece a fost un meci strâns. Rezultatul ar fi putut fi altul, favorabil mie. Nu a fost aşa. Per total sunt fericit, deoarece am avut o săptămână bună", a menţionat Karlovic, care în prezent este pe locul 238 ATP (a lipsit şase luni în 2010 din cauza unei accidentări).

Juan Martin Del Potro (Argentina) -  Tommy Robredo (Spania) - abandon Robredo

Celălalt sfert de finală de joi nu s-a disputat, spaniolul Tommy Robredo declarând forfăit înaintea meciului cu Juan Martin Del Potro, din cauza unei întideri la muşchii aductori. Argentinianul Del Potro va avea astfel o zi liberă în plus pentru a se pregăti pentru întâlnirea cu Nadal: "Sunt bucuros că am ajuns în semifinale. Cu Nadal am făcut meciuri frumoase până acum şi am două zile să mă pregătesc, să fiu în formă". 

 Maria Sharapova (Rusia) - Peng Shuai (China) 6-2, 5-7, 6-3

La feminin, Maria Sharapova a trebuit şi ea să muncească din greu pentru a-şi obţine biletul pentru semifinale, învingând-o în trei seturi pe chinezoaica Peng Shuai: "Sunt foarte fericită că am ajuns în semifinalele turneului. Am jucat bine în primul set şi jumătate, dar după am lăsat-o să reintre în joc. Adversara mea a avut câteva puncte bune, iar eu am început să fac prea multe greşeli. Cel mai important lucru este însă că am reuşit să revin, să mă concentrez şi să mă regrupez. Meciul nu se încheie decât dupa ultimul punct. Am fost foarte puternică şi acest lucru mă face fericită". 

Caroline Wozniacki (Danemarca) -  Victoria Azarenka (Belarus) 3-0 (abandon Azarenka)

Fost lider mondial, rusoaica Sharapova o va întâlni pe favorita numărul unu a turneului, Caroline Wozniacki. Daneza s-a calificat în semifinale după abandonul Victoriei Azarenka: "Victoria este una dintre cele mai bune prietene ale mele din tur şi nu a fost plăcut să o văd accidentată pe teren. Aş fi preferat să câştig în alt mod, dar acum sunt în semifinale şi mă bucur de acest lucru", a menţionat Wozniacki.

Program Indian Wells, vineri:

Sferturi de finala, masculin
[18] Richard Gasquet (Fraţta) - [3] Novak Djokovic (Serbia)
[12] Stanislas Wawrinka (Elveţia) - [2] Roger Federer (Elveţia)

Semifinale, feminin
[23] Yanina Wickmayer (Belgia) - [15] Marion Bartoli (Franţa)

Sursa: hotnews.ro


0 Comments: